tirsdag 26. mai 2009

vært på sykehuset igjen i dag...og snuppa ligger med hode ned og jeg har RIER!!!!!!

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. tirsdag, mai 26, 2009
JOOOHOOOO!!!!

skulle på forundersøkelse til keisersnittet og da viser det seg at snuppis ligger med hode ned....:o)

tok ctg måling og den viste at jeg hadde rier....:o) de er ikke kjempe sterke men tar skikkelig tak nederst i magen og bak i ryggen.....:o)
hadde dette vært første gangen hadde jeg nok syntes det hadde gjort vondt, men jeg veit jo hvor vondt det KOMMER til å gjøre så dette er bare barnematen.....;o)

legen kjente på åpningen og det var 2cm...men ikke helt modent..hun kom ikke helt opp til hodet...hun prøvde å tøye litt, men tror nok hun var litt for forsiktig for det kom ikke noe blod eller noe etterpå....

ringte med engang til hun jordmora som setter modnings akupunktur og fikk time i dag kvart poå fem....:o)

hun satt nåler og de kjente jeg ja, for å si det sånn....;o) hadde fortsatt rier når jeg var der....:o) etter nålene kjente hun på åpningen...fortsatt 2 cm, men hun kom godt opp til hode....så noe hadde jo skjedd....;o) kom også endel blod etter hun hadde røska oppi der...;o)

skal tilbake i morgen kl ett hvis det ikke har skjedd noe i natt....:o)

Når jeg kom hjem ble det masse kos med amelian min som jeg nesten ikke har sett i dag....savner jo lille snuppisen min!!!

så dansa vi og hoppa til stooooor glede for Amelia...hehe....:o)

nå har jeg spist en youghurt med masse kanel i og drikker ett glass rødvin (fy faen det smaker dritt!!!!), så skal jeg "jogge" en tur med cindy...så skal virkelig magnus få kjørt seg etterpå....;o)

hehe....bare litt desperat etter å føde c......;o)

hvis ikke noe av dette hjelper har jeg lakser olje på lur....;o) og hvis det ikke har blitt no fødsel innen torsdag skal jeg tilbake på sykehuset for en ny sjekk for å være sikre på at hun ligger med hode ned.....:o)

legene håpa virkelig at dette tok seg opp så hun skal slippe å snu seg igjen......:o)

så nå er jeg veeeeeldig spent da...*håpe* *håpe*


håper at neste innlegg består av en nyfødt baby.....;o)



*klem*

5 kommentarer on "vært på sykehuset igjen i dag...og snuppa ligger med hode ned og jeg har RIER!!!!!!"

Anonym sa...

OJ :D så spennende :) jeg følger bloggen din fast :) håper det skjer noe fort da, så du slipper keisersnitt!

Agnes Martine on 26. mai 2009 kl. 21:52 sa...

LYKKE TIL:D Er innom bloggen din hver eneste dag, litt flaut og rart å si at faktisk jeg også gleder meg:p LYKKE TIL, LYKKE TIL, LYKKE TIL:D:D:D:D:D:D:D Magus er vel ikke lei, nei:p Blogg med en gang du har mulighet!

Grysom on 26. mai 2009 kl. 23:26 sa...

sååå spennede.. masse masse lykke til!!!!

Therese on 26. mai 2009 kl. 23:39 sa...

Oj, så spennende! Lykke til, og sender masse fødestøv i din retning :-)

Stine on 27. mai 2009 kl. 18:37 sa...

Så spennende dette var da:) Satser på at fødselen er igang så snart som mulig! Skal krysse fingre for dere:)

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal