lørdag 30. mai 2009

for ett nyyyydelig vær!!!

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. lørdag, mai 30, 2009
prinsessa mi.......:o)


i dag har det rett og slett vært super sommer vær....:o) litt kjipt å gå høygravid i denna varmen, men jeg har kosa meg for det....:o)

Amelia har bada og kosa seg i bassenget sitt...men det har vært litt for varmt for henne til tider...så da avkjølte vi oss litt inne....:o)

vi har vært i butikken og handla litt til pinsa i dag også...så måtte vi en tur på apoteket for jeg måtte jo ha EMLA plaster til jeg skal ha veneflon på tirsdag...hehe....pingle vettu....;o)
på apoteket var det 50% avslag på solkremer så da kjøpte vi med noen gode barnesolkremer....:o)

ellers har vi grilla og gått tur og bare kosa oss, som en liten familie skal gjøre på sånne deilige dager.....:o)

har dere andre hatt en like fin dag...???

Må bare si en ting til...det er så super koselig at dere legger igjen komentarer og leser bloggen min fast.....:o) setter veldig pris på det....:o) det er så mye mer morro å skrive når man veit at det er noen som gidde å lese det...hehe....:o)

*HA EN FORTSTT FIN KVELD ALLE SAMMEN*

3 kommentarer on "for ett nyyyydelig vær!!!"

Agnes Martine on 31. mai 2009 kl. 11:08 sa...

Åååå, blir rent misunnelig her jeg sitter jeg:) Dere har det så godt sammen og er jo bare perfekte for hverandre! To spm: Hva er emla plaster og hva er veneflon? :p

I går var jeg på gatebil på rudskogen med samboeren og to av hans kompiser. Det er noe av det kjedeligste jeg har vært på. De tre gutta dulta sammen hele tiden, mens jeg hang etter og noen ganger mistet dem fordi det var så mye folk. Gårsdagen for meg bestod av å holde totalt kjeft, solbrent og en sliten (=kranglete og sur) kjæreste når vi kom hjem. *Ønske seg sånn som du har* Men i dag er det en ny dag med nye muligheter og jeg får bare håpe på det beste:)

Leser bloggen din HVER eneste dag, fordi det varmer i hjertet mitt å høre hvor godt dere har det. :) Trodde det hadde skjedd noe siden det tok litt til før dette innlegget kom;) Ha en STRÅLENDE søndag, kos dere i finværet! :D

Schnuppehøna<3 on 31. mai 2009 kl. 21:36 sa...

som sagt før så er det ikke bare en dans på roser her heller....:o) vi kan krangle og diskutere som alle andre vi også...hehe....:o)
men vi har det for det meste bra da....;o)
Emla plaster er sånn bedøvelses plaster man setter ett sted man veit at man skal bli stukket f.eks oppe på hånda (der veneflonen blir satt som oftest)
og veneflon er den nåla som blir lagt inn i blodåren i hånda, hvor du får medisiner og væske og sånn under en operasjon....:o)
jeg er veldig dårlig på å forklare, men skjønte du det...?? ;o)
håper du og kjæresten har hatt en litt bedre dag i dag da....:o)

Victoria on 1. juni 2009 kl. 09:47 sa...

Hehe, nei huff det er ikke bare bare å gå høygravid i denna varmen, been there! Men er til gjengjeld en fantastisk tid å få barna på da! :))
Du har ei kjempeskjønn datter!:)

Besøk gjerne min blogg.

Klem V

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal