onsdag 13. mai 2009

Kose dag:o)

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. onsdag, mai 13, 2009
lille vakreste <3



I dag har jeg og Amelia kosa oss sååå mye sammen....:o) er så deilig når vi har en sånn dag hvor vi ikke krangler eller diskuterer...hehe....:o) det kan bli litt for mye med en hormonell mamma og en trass 2-åring til tider....hehe....;o)
men i dag har det bare vært koooos....:o)
vi har leka og dansa og kosa oss hjemme, gått en tur i butikken og leka litt ute...:o)
Amelia lurte på om jeg ville ha en suss og kos ista, og jeg sier jo selvfølgelig ikke nei til det...:o) så etter jeg hadde fått det spurte hun meg: var det koselig, mamma...???? :o)
åååååå...lille vakre ungen min....det er utrolig at det går ann å elske noen så høyt....:o) det unner jeg alle å føle....:o)

Nå er magnus og amelia i hafslundparken og mater endene.....:o) jeg skulle gjerne vært med, men det tar på å være gravid så jeg slapper av på sofaen...sofagris som jeg er...hehe....:o)

blogger kanskje litt senere også.... ha en super dag....:o)

0 kommentarer on "Kose dag:o)"

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal