torsdag 7. mai 2009

shopping i dag også...:o)

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. torsdag, mai 07, 2009

det finnes nesten ikke noe bedre enn å shoppe...hehe...:o)

i dag tok jeg og amelia turen til mosseporten, for der har de nemmelig en NAME IT butikk...og jeg bare ELSKER klærne derifra....:o) synes de har så utrolig mye fine og knæsje klær der....:o)
fikk kjøpt litt til mini prinsessa da...litt tynne klær som nok blir deilige å ha hvis det er varmt i juni....:o) det ene settet er for øverig en gave fra mimmi og magne da...:o) er kjekt å velge ut gavene sine selv vettu....:o)

jeg har begynt å tenke en del på fødselen da...uff...kan ikke si at jeg ser fram til den, men jeg vil jo mye heller føde enn å ta keisersnitt...hehe....:o)

HVIS NOEN ER INTERESERT KAN JEG GODT LEGGE UT FØDSELS HISTORIEN FRA SIST GANG....????
men gidder liksom ikke å skrive den hvis ingen gidder å lese...hehe....:o)

ellers har jeg fått skikkelig dilla på popcorn om dagen...og isbiter....nam nam....:o)

nå blir det å bare slappe av resten av kvelden, sliter med en syyyyk hodepine om dagen....:o(


*ha en fin kveld*

1 kommentarer on "shopping i dag også...:o)"

Anonym sa...

så fine klær å så fint oreo prinsesse ;) he he:) du må gjerne legge ut fødsels historien din fra sist gang =) er gravid selv å syns det er spennende og lese!

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal