tirsdag 12. mai 2009

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. tirsdag, mai 12, 2009
Snuppa mi som ser på DORA på barnetv og spiser kveldsmat :o)


i dag har vi bare vært hjemme å kosa oss....:o) er ikke ofte vi er hjemme en hel dag nei...hehe...:o)

Amelia våkna kl syv i dag, da satt vi på barnetv inne på rommet vårt så fikk hun en banan og kosa seg, mens mamma lå og små duppa av ved siden av....deilig....:o)
etter en liten stund ble det kjedelig så da måtte hun turne litt i senga for den er jo såååå stor og fin å turne i....:o)
så stod vi opp og spiste frokost...:o)

etter det bestemte jeg meg for å shine opp soverommet litt...fikk rydda endel "skrot" som har blitt lagra der inne...:o) vaska, støvesugd og bytta på senga....:o) det er faktisk en utrolig slitsom jobb når man er høygravid...hehe...men jeg fikk det til da...;o)

senere kom julie på besøk en tur....Amelia elsker å leke med ho....:o)
farfar tok med seg snuppene og gikk en tur for å se på rompetrolla...det var stas...:o)

til middag i dag ble det kjøttkaker i brun saus...nam nam...:o) etter det gikk magnus ut for å gjøre ren bilen vår utvendig og innvendig...vi skal ho ha den på verksted den 18 mai...skal bli godt å få fixa den da ja....:o) jeg og amelia tok å "baka" muffins...mmmm....:o)
etter muffins spising tok jeg meg en dusj mens amelia bada og kosa seg, så var det DORA på barnetv...weehee!! DORA er den store helten til Amelia...hehe...:o)

Nå er snuppa i seng etter at kua (bamsen hennes som hun sover med) har lest en bok for ho...;o) spørs vel om hun skjønte så mye for kua sa jo bare mø mø mø...hehe....:o) men hun var veeeeldig fornøyd med den...hihi....:o) lille vakre....:o)

Nå har tanta til magnus vært her og hun skal strikke ett hente sett til snuppis i magen....:o) en super søt kjole og lue i baby rosa...:o) jeg kom lixom plutselig på at vi hadde ikke noe hentesett til ho, men gunnhild stiller opp og strikker...*snill ho* :o) får håpe hun rekker å bli ferdig før snuppis kommer da...:o)

ellers har jeg fått tak i hun jordmora som driver med modnings akupunktur...:o) hun var vist i syden, så telefonen hennes virka ikke til å ta i mot samtaler med, men det gikk ann å sende sms...:o) skal ringe henne til mandag for da var hun hjemme igjen...:o) håper jo på å få sartet opp så fort som mulig da....*spent* :o)

jaja, det var dagens innlegg...ble vel ganske langt og uinteresant...men men sånn er livet....;o)

*ha en fin fin kveld*

0 kommentarer on " "

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal