fredag 22. mai 2009

JEG HAR FÅTT DATO TIL KEISERSNITTET!!!!!

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. fredag, mai 22, 2009
Den magiske datoen da vi endelig skal få treffe lille prinsessa som jeg har gått og bært på i 9 måneder er.....................





2 JUNI!!!!!!!!!!!!




ÅÅÅÅ.... det blir så utrolig spennende....:o) jeg skal på forsamtale til tirsdag, da skal jeg snakke med anestesi legen osv.....
håper virkelig ikke fødselen starter før 2 juni da, men det går nok bra....:o)

nå er jeg helt i hundre, både gruer meg og gleder meg...:o) tenk snart er jeg 2 barnsmor!!! og lille prinsessa skal endelig få komme ut av magen.....:o) det blir jo så koselig....:o)

da er det bare til å begynne med siste innspurt da...;o) har vel egentlig ikke så mye igjen å gjøre da....:o)


men nå skal jeg strax begynne å lage middag...:o) blir moussaka med hvitløksbaguetter i dag....:o) nam nam....:o)


*ha en fin fin fredag alle sammen*

0 kommentarer on "JEG HAR FÅTT DATO TIL KEISERSNITTET!!!!!"

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal