onsdag 27. mai 2009

fortsatt ingen baby...

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. onsdag, mai 27, 2009
det har ikke skjedd så mye mer etter i går....

men jeg har vært hos jordmor og tatt flere nåler i dag da....:o)
hun sjekka åpningen igjen og det var litt mer fra i går....:o) så tøyde hun litt til og etter det kom restene av slimproppen....weehee...:o)

ellers så hadde jeg noen skikkelige rier ista, men de ga seg igjen... så nå har jeg spist kjempe sterk mat og youghurt med MASSE kanel til dessert....;o)

så etterpå så får magnus kjørt seg igjen.....;o)

har det ikke skjedd noe mer til i morgen har jeg time på sykehuset halv elleve...blir spennende å høre hva de sier...:o)

Og tusen takk til alle dere som ønsker meg lykke til...:o) fortsett å send fødestøv...;o)

6 kommentarer on "fortsatt ingen baby..."

Agnes Martine on 27. mai 2009 kl. 22:19 sa...

Jeg har tittet på bloggen din jevnlig i dag, om det ikke kom et innlegg regna jeg med at det hadde skjedd noe:p Kanskje datoen blir 28.05.09 da:) Jeg og samboeren har dato 28. så jeg skal sende masse lykke i hele morgen:) Blogg i morgen om det ikke skjer noe, hvis ikke vet vi hva som har skjedd:):):) Ha en koselig natt med Magnus!

Camilla Elstad on 28. mai 2009 kl. 12:26 sa...

Hei! :)
Jeg har bare et lite spørsmål :) Hvorfor skal du ta keisersnitt?
Ønsker deg masse lykke til med fødselen! :D

Agnes Martine on 28. mai 2009 kl. 13:34 sa...

Les lenger ned på bloggen;) Hun lå klar til setefødsel, så da ble det heller keisersnitt.. Men hun har snudd seg igjen :D

Camilla Elstad on 28. mai 2009 kl. 13:46 sa...

Jeg skumleste tre ganger, men jeg fant det når jeg "tok meg sammen" og leste orntlig ;) Begge mine to er tatt med keisersnitt :)

Anonym sa...

Masse lykke til! Hilsen fast leser:)

Anonym sa...

Sender deg/dere alle gode ønsker! Lykke, lykke til....
Hilsen en annen fast leser;)

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal