søndag 24. mai 2009

hentesettet, baby gave og blomster fra kjærsten min!!! :o)

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. søndag, mai 24, 2009

Her er hente settet vi skal ha på prinsessa hjem fra sykehuset....:o)
er det ikke fint...??
det er tanta til magnus som har strikka det.....:o)



Fått baby gave på forskudd av veronica (storesøstra mi), kenneth og Hauk....:o)
en kjempe fin baby bok som jeg ønska meg...:o)



Søte, søte kjærsten min kom hjem med verdens fineste blomster til meg på fredag, når vi hadde fått dato for keisersnittet....:o)
han er bare verdens beste...veeeldig glad for at han er gutten min...:o) kunne ikke fått noe beder kjæreste...:o)

2 kommentarer on "hentesettet, baby gave og blomster fra kjærsten min!!! :o)"

Anonym sa...

Vet du hvor østern din har jøpt den babyboka?
Har lett etter den jeg, men finner den inge steder.. Kjøptesånn til Tristan da han var baby, men det er jo liksom 6 år siden:):) Kjempe fint hentesett også:)

Anette {foreldremanualen} on 29. mai 2009 kl. 10:10 sa...

Utrolig nydelig hentesett!! Jeg har brukt lang tid på å kjøpe det til mine små, synes det er så koselig... :-)

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal