torsdag 28. mai 2009

Er det mulig?????????

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. torsdag, mai 28, 2009
det skjedde ikke noe mer i natt så da hadde jeg time på sykehuset halv elleve for å ta ny ultralyd for å være sikre på at hun lå med hode ned fortsatt....

kom på sykehuset og fikk snakke med legen..hun kjente på magen og sa bare: hun ligger IKKE med hode ned lenger!!!!! tok ultralyd som bekreftet mistanken.... snuppa ligger på tvers IGJEN!!!!!

Nå gir jeg opp snart...

men da blir det keisersnitt til tirsdag alikevel, hvis ikke noe skjer før da....

Uff...ble skikkelig deprimert...kunne de ikke bare satt meg ordentlig igang på tirsdagen når jeg hadde rier da....huff...jaja...gjort er gjort...

men nå får vi bare håper hun turner enda litt mer rundt så hun ligger med hode ned på tirsdag...for da LOVA legen meg at hvis hun lå med hode ned, skulle de ta vannet og sette meg ordentlig igang.....:o)

ja ja....det var dagens syte innlegg... humøret går vel oppover snart igjen....;o)

2 kommentarer on "Er det mulig?????????"

Agnes Martine on 28. mai 2009 kl. 19:58 sa...

Ååååå! Så kjedelig:( Jenta har jo allerede tatt gull i turning før hun er født! Lykke til med alt, håpe at hun snur seg og at du får rier igjen før tirsdag:o)

Anette {foreldremanualen} on 29. mai 2009 kl. 10:09 sa...

Heisann! :-)
Håper hun snur seg igjen da, det er jo fullt mulig enda! Lykke til uansett!
Stor klem fra meg.

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal