mandag 18. mai 2009

fødeklar jeg???? JAAAAA!!!!!

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. mandag, mai 18, 2009
i dag er det vist bare 20 dager igjen til termin og jeg er så fødeklar som det går ann å få bli...hehe....:o)
det skal bli så godt å bli ferdig for dette er tungt og det tar på en såpass liten kropp...;o)
i går var det jo 17 mai og da ble det jo myyyye gåing....også har jeg hatt veldig mye å tenke på i det siste...huff..har ikke vært bare bare nei.... (ikke noen problemer mellom meg og magnus på noen måte altså....:o) )
men ting kan vel bare bli bedre fermover.....:o)

i morgen skal jeg ha modnings akupunktur...huff gruer meg for jeg HATER nåler..... får håpe det går bra da og at det kanskje setter igang noe....(tviler på det da) hehe....:o)
ellers så tar jeg bringebærblad kapsle og de virker veeeeldig...jeg har mange sterke kynnere heeele dagen...:o)

nå skal jeg ta kvelden...er ganske sliten (som vanlig) så det skal bli godt å sove...ikee det at jeg sover så veldig godt for tiden, merker at kroppen tilvenner seg mere nattevåk, for jeg våkner mange ganger hver natt uten at det er no grunn til det og selvom jeg er super trøtt bruker jeg laaaaang tid på å sovne igjen... husker jeg hadde det på samme måte i slutten av svangerskapet med Amelia også....:o) merkelige greier...:o)

Ha en god natt alle sammen....:o)

0 kommentarer on "fødeklar jeg???? JAAAAA!!!!!"

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal