mandag 11. mai 2009

kontoll hos jordmor

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. mandag, mai 11, 2009

Amelia spør hver dag om lillesøster kommer snart...så nydelig vettu....:o) men hun veit nok ikke hva som venter henne nei....med en bitteliten lyserosa skrikende bylt i hus er det nok mye som blir anderledes for lille frøken bestemt ja....;o) men det skal bli godt for henne å få noen å dele mamma og pappa med...:o) alle barn trenger søsken, mener nå jeg da....:o)

i dag har jeg vært på kontroll hos jordmor....:o) det gikk veldig bra...:o) hadde fortsatt litt proteiner i urinen, men ikke noe annet...blodtrykket var også greit...:o) det eneste som var negativt var at jeg hadde så lav hb den var på 9,5 og da er det vist noe risiko greier med morkaka når den er så lav... så nå får jeg pøse på med jern tabletter både før og etter fødsel....:o) satser på at det går bra da....:0)
foster lyden var på 140 som vanlig...og snuppa ligger med hode ned...ikke festa da, men det gjorde ikke amelia før fødselen starta heller....:o)

ellers har jeg prøvd å få ta i jordmora som driver med modnings akupunktur, men det er jo heeelt umulig...jaja...får prøve igjen i morgen....:o)

i morgen har ikke jeg og amelia noen planer, så vi får se hva den dagen bringer...hehe...:o)

nå er det standar slappinga av på sofaen også paradise etter hvert...så er det nattan....:o)

håper alle har hatt en fin dag....:o)

1 kommentarer on "kontoll hos jordmor"

Agnes Martine on 11. mai 2009 kl. 22:43 sa...

Så bra at alt sto bra til =) Det er MYE jern i kiwi, spis det! Har hatt en helt grei dag, vært på skolen og på jobb, så nå er jeg kjempesliten!

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal