søndag 10. mai 2009

hjemme heeeeelt alene.....

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. søndag, mai 10, 2009
så deilig da....:o) magnus og amelia har dratt til torsnes sammens med mommo og farfar osv. de skulle gå tur og grille åølser og kose seg....:o) Høygravid og lat som jeg er orka jeg ikke å være med...kom til å bli myyyye gåing...som sikkert er veldig bra for å sette igang litt, men jeg er så slækk...hehe....:o)

I går var vi super effektive og fikk rydda hele gårdsplassen...:o) jeg fikk også kjøpt meg noen nye utemøbler....:o) ett lite cafè bord og 2 stoler...:o) men jeg vil ha turkise puter på de...noen som veit hvor man får tak i det...??????

Mommo lurte plutselig på om Amelia ville sove hos dem...og da var det en jente som ble glad ja....:o) så hun har sovet inne hos de i natt og det har gått kjempe bra...:o) da fikk vi brått barnefri i går kveld.....DET er ikke ofte det nei...hehe...:o) men så utrolig deilig når vi først har det da, setter lixom litt mer pris på det da....:o)

Nå tenkte jeg å ta meg en dusj, så skal jeg brette noen (en del) klær også tenkte jeg at jeg skulle begynne å pakke den berømte sykehus bagen....er jo bare 28 dager igjen så det er jo greit å begynne....:o)
i morgen skal jeg bestille meg time til modnings akupunktur....huff...jeg har skikkelig noia for nåler, men hvis det korter ned på fødselen er det jo værdt det da....(orker ikke 31 timer igjen)


Dere får ha en kjempe fin søndag dere også, kos dere masse....:o)

2 kommentarer on "hjemme heeeeelt alene....."

Agnes Martine on 10. mai 2009 kl. 22:51 sa...

Liker bloggen din kjempegodt! Har sitti og lest i hele kveld:) Dere er en riktig idealfamilie, som ser ut til å sette pris på små ting i livet! Misunner deg alt du har, bloggen din også! Får starte opp bloggen min igjen, blit ivrig når jeg leser din :)

Ha en fin kveld, og lykke til med fødsel og alt!

Emma sa...

tusen takk for det...:o) setter veldig pris på det vi har, små ting er jo det som gjør dagene så koselige...:o) men ikke la deg lure, det er ikke fryd og gammen hele tiden....hehe....:o)men stort sett da...;o)

fortsett med bloggen din du også, blir morro å lese den...:o)

og tusen takk for kjempe koselig komentar....:o)

ha en fin dag...:o)

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal