tirsdag 19. mai 2009

på tvers....IGJEN!!!!!!!!

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. tirsdag, mai 19, 2009
ja, da har jeg vært hos jordmor og tatt modnings akupunktur.... vondt gjorde det ja...hehe....:o) jordmora var super koselig, håper jeg får henne når jeg skal føde...hihi....:o)

men....snuppa i magen lå på tvers IGJEN.... huff...hun er jo så aktiv så hun legger seg jo aldri til ro med hode ned.... jormora mente at nå begynte det å bli i seneste laget med å få snudd seg riktig vei også.... er vist rompa somm ligger lengst ned, så det spøker for en sete fødsel...HJELP!!!!!!

men hun bestilte hvertfall time til meg på sykehuset i morgen kl 13.30....blir spennende å høre hva legene sier.... jordmora hadde faktisk ikke peiling på hva som kom til å skje....om de gidder å snu henne når hun er så aktiv som hun er, da kommer hun jo antageligvis til å sprette opp igjen...men å føde på tvers er jo umulig, så det kan hende jeg må ta keisersnitt å ta henne ut... huff...jaja...det får tiden vise....:o)

Magnus skal jobbe overtid i dag...blæh...kjedelig... men sånn er det jo noen ganger... får se hva jeg og amelia skal finne på....hmmm... men først er det middag, amelia bestilte lapskaus i dag så da får ho få det....:o) mens jeg den kresene mora skal steke meg biffstrimler og lage litt bernaise saus....nam nam....:o)

blogger mer i morgen etter vi har vært på sykehuset jeg da....:o) tenk litt på meg og ønsk meg gjerne lykke til....;o)

4 kommentarer on "på tvers....IGJEN!!!!!!!!"

Mizz S on 19. mai 2009 kl. 19:59 sa...

Lykke til på sykehuset! Spennende tider:)

Katrine K Fjeld on 19. mai 2009 kl. 22:11 sa...

Nå prøver jeg igjen...Skjer jo allid no tull når jeg forsøker.... Hehe.. Lykke til i morgen!!! Klem Katrine;o)

Katrine K Fjeld on 19. mai 2009 kl. 22:12 sa...

Der ja.. hehe.. Gikk jo brått nå jo.,.. sjønner ikke noe jeg.. hm... Da skal jeg prøve å være flinkere å skrive kommentarer...;-) God kveld, snupp!!!

Schnuppehøna<3 on 20. mai 2009 kl. 10:26 sa...

takk for det....:o) blir spennende å høre hva de sier i dag....:o)

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal