tirsdag 5. mai 2009

besøk av mimmi og litt andre ting:o)

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. tirsdag, mai 05, 2009
På søndag hadde lille søstra mi bursdag...hipp hurra 16 år...:o) av oss søskene fikk hun 3 timer i plate studio for å spille inn en demo cd....:o) hun er nemlig så utrolig flink til å synge...:o) så det blir morro å høre det ferdige resultatet....:o)

Ellers gikk bryllupet på torsdag veldig bra...de ble gift...;o) og middagen med taler var veldig vellykka....:o) festen etterpå fikk jeg ikke vært med på for Amelia slo seg helt vrang så jeg måtte dra hjem til henne.... men det ryktes at festen var artig...folk var vist ikke hjemme før i seks tiden på morgenkvisten...hehe....;o)

i går hadde vi besøk av mimmi og magne....:o) det var super koselig...:o) Amelia fikk en liten veske med godis og sminke i....DET var stas det....:o) og jeg fikk en bukett røde roser...kjempe fine...:o) vi spiste middag, snakka og kosa oss ute i det fine været....:o) håper det ikke blir så lenge til neste gang....:o)

i dag har jeg og Amelia vært en tur hos melissa og amalie....:o) det var koselig som vanlig, helt til Amelia fikk ett raseri anfall...hehe....er ikke bare bare med trass alder....;o) (med en hormonell mamma itillegg er det en veldig veldig dårlig kombinasjon) uff, dakar jenta mi...det er mye mor datter krangling om dagen....hormonene tar virkelig overhånd innimellom....:o( da er det godt å ha en stabil pappa ja....hehe....:o) men nå er det jo bare 4 uker igjen av graviditeten og det skal bli SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ godt å bli ferdig....ikke minst for amelia sin del, få tilbake den "normale" mamman sin.... kan ikke være lett å være 2 år i en sånn situasjon nei...:o( ja ja...får trøste meg med at det går over da....:o) og det er jo siste gang jeg skal gå gravid også.....:o)

ellers har vi shoppa en del i det siste, så nå må jeg si at så og si det meste er i hus....:o) nå venter vi bare på enliten baby.....:o)
vi har fått kjøpt, søsken brett til vogna, baby call med kamera, henta bryst pumte hos melissa, henta amme pute, kjøpt noen deilige klær jeg kan ha på sykehuset, kjøpt noen store truser, amme innlegg, myke bind, purelan salve, smokker, flasker, bleier, kluter, håndkler, storesøster gave.... og en del mer som jeg ikke kommer på i farta....;o)
baby klærne er vaska og vogna er stort sett klar...så skal vi snart få hengt opp senga og jeg må vel begynne å pakke sykehus baggen snart...:o) så på en annen blogg hva hun skulle ha med på sykehuset og det hun hadde skrevet synes jeg var veeeeeldig mye.... tror ikke jeg skal ha med halvpartet av det engang jeg....hehe....:o) men alle er jo forskjellige da.....;o)


ble ett veeeeeeldig langt innlegg detta her....men sånn er det når man skal få med mye på en gang...hehe....:o)


*snakkes*

p.s. tror fortsatt snuppa ligger på tvers...blæh...håper hun snur seg snart ja....ellers må jeg på sykehuset på mandag og prøve å snu henne...har ikke noe lyst til det nei.....

0 kommentarer on "besøk av mimmi og litt andre ting:o)"

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal