søndag 29. november 2009

Nå er det bare 6 dager igjen!!!!!!

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. søndag, november 29, 2009
Til jeg skal på Backstreet boys konserten i Oslo....:o)


Kevin er jo ikke med lenger, men syntes det var litt kult bilde...;o)



Og jeg gleder meg som en liten unge...hehe...:o)

Skal bli kjempe morro å være litt fjortiss igjen....Nick Carter var jo drømme prinsen når jeg var yngre...hihi...;o)
jeg kan vel ikke akuratt med hånden på hjertet si at jeg er noe super fan nå, jeg kan jo ikke en eneste sang fra de nyeste albuma deres..men de gode gamle samgene dems, de sitter klistra på hjernen...og de synger jo mange av de på konsertene sine...:o) Så gøy skal det uansett bli...:o) og publikummet dems er også blitt litt mer voksent...det er vel ikke så mange fjortisser nå for tiden som veit hvem BSB er..så de som er på konsertene er de som har digga dem for 10 år siden....men det er jo morro det da....:o)

Vi blir en jente gjeng som skal reise sammen...det er meg og venninna mi Desiree, så er det store søss Veronica og to venninner av henne; Marianne og Siri...:o)  Vi reiser tidlig på lørdags morgen for vi skal først en tur på IKEA....:o) så drar vi på hotellet etter det...skal sove på THON hotell spectrum...noen som har vært der før..??
Så blir det litt vorsing mens vi ordner oss...så er det tid for KONSERT!!! og så skal vi ut på byn i oslo etter konserten....:o)
det kommer til å bli så artig...:o)  vi er alle mammaer, så da har vi mye å snakke om...;o)

Bildet er tatt fra google..hehe...;o)



Men ingen av oss har vært på byn i oslo før... hvis noen av dere som leser bloggen har vært det, har dere noen steder å anbefale..?? jeg vil på ett sted hvor de spiller bra musikk og som det går ann å danse...:o)



Det er egentlig med tungt hjerte jeg reiser fra barna mine, men man må jo unne seg litt innimellom..eller hur...??
Amelia skal først ut til kusina si og være der noen timer så skal lille søss Trine komme hit og passe henne her...:o)  de skal bake muffins og kose seg...sove sammen i senga vår skal de også...:o)


Lille Mathea mor skal være sammens med pappan sin....:o)  Tror det også kommer til å gå kjempe bra..for hun er allerede oppe i 3 måltider med fast føde om dagen (en sulten liten frøken det c)... det kommer nok til å bli litt skrik, for hun er ikke så glad i å spise fra flaske (hjelper ikke om det er mm eller mme) det er liksom puppen som gjelder hvis hun skal ha melk...men hun har innført en aldri så liten puppe streik om dagen...
missforstå meg rett, hun får pupp, men det er veeeeldig mye sjeldnere enn hva det var før... på dagen så er det kanskje bare 1 amming... når hun skal legge seg for kvelden tar hun også litt, men det er bare litt...hun vil lixom ikke ha mer... når hun våkner på kvelden er det ikke snakk om at hun vil ha pupp...da må vit rugge henne i vogna til hun sovner igjen...men heller det enn å puppe HELE tiden...;o)
Men på nattan da spiser hun litt mer...så hun får nok i seg den morsmelka hun trenger....:o)

Lille Mathea mor....:o)

Amelia mor når hun var på ca samme alder som Mathea...:o)


Så nå bare krysser jeg fingrene for at barna skal holde seg friske (det er nemlig en stund siden de har vært syke:/) så jeg får dratt ut og kosa meg litt....:o)  for jeg har nemlig ikke hjerte til å reise fra barna mine hvis de er syke..... da trenger de mamman sin ja....;o)  så kryss fingrene sammens med meg dere også a...;o)

2 kommentarer on "Nå er det bare 6 dager igjen!!!!!!"

Linn on 30. november 2009 kl. 09:58 sa...

Å skal du på konserten? Såååå gøy a :D
Store heltene fra fjortiss tiden,hihi...
Hm,jeg har ikke fått med meg at Kevin ikke er med mer jeg :/ Han var favoritten min.

Kjenner jeg blir litt misunnelig på deg her,hehe. BSB og IKEA liksom :p Hiihii,drøm!!

Håper dere koser dere fantastisk mye :)

Stine on 30. november 2009 kl. 12:39 sa...

Hehe, så utrolig kult med BSB konsert da :) Nick var også den store "kjekkasen" her for mange år tilbake :P Skal krysse fingrene for at barna holder seg friske, så du får svingt deg på konsert:) Mødre trenger en timeout av og til :)

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal