torsdag 15. oktober 2009

I går var dagen fra hel****

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. torsdag, oktober 15, 2009

Bursdags jenta...:o)










Måtte legge ved ett par bilder som barnehagen har tatt av amelia...syntes de var så koselige....:o)



I går var dagen da alt gikk galt...hehe...må jo ha noen sånne dager også, ikke sant...??? ;o)

Det begynte på nattan, amelia var kjempe urolig og våkna hundre ganger og bare skrek og var sint...når ho endelig sovna våkna mathea og skulle ha pupp... sånn holdt vi på hele natta...så det ble minimalt med søvn på meg... stakkars magnus som skulle opp tidlig på jobb...

jeg fant hvertfall ut at jeg fungerer SVÆRT dårlig uten søvn...hehe...;o) tror aldri jeg har vært mer grinete enn hva jeg var i går...uff...:o(

fikk hvertfall sendt amelia i barnehagen, hvor det var noen med litt mer tolmodighet enn meg som kunne passe på henne...;o)

skulle legge meg og slappe av litt sammens med mathea, men hun ville jo selvfølgelig ikke sove!!!!!!

kl. 13.30 fikk jeg henne til å sove...og da kunne jo ikke jeg legge meg..da måtte jeg rydde litt og ordne istand middag...

Magnus skulle jo også selvfølgelig jobbe overtid (noe som jeg sa at han kunne gjøre...gud som jeg angret!!!)

Henta Amelia i barnehagen 14.30 da var det tid for middag og så måtte vi pynte oss for vi skulle i bursdag til Amalie snuppa som ble 2 år..

Amelia var kjempe flink, men da var det en annen liten frøken som slo seg vrang igjen...hun skrek som hun aldri hadde gjort før og ingen ting var bra nok...

fikk satt alle mann i bilen og kjørt avgårde...mathea skrek seg i søvn etter hvert...

I bursdagen gikk det egentlig kjempe bra...:o) Amalie fikk dora film og dora bok av oss...og det var stas...:o)

de spiste pizza, pølser og kaker og kosa seg masse...:o)

Når vi kom hjem var endelig magnus hjemme...da ga jeg barna til han og fikk satt meg ned og tatt 10 minutter for meg selv....:o)

Magnus la amelia så tok han mathea med på en kjøre tur så hun sovna også... det var deilig ja...:o)

Plutselig hørte vi ett brak fra rommet til amelia og da hadde hun falt ut av senga stakkar...:o(

jeg gikk og la meg kl 22.00 og da tok vi med amelia inn i senga vår så vi kunne følge litt ekstra med på ho siden hun falt rett på hode...

og barna sov såååå godt i natt...herregud så deilig det var...:o) Mthea fikk bare pupp 1 gang i hele natt og amelia lå stille og rolig og sov som en stein....:o)

så i dag har jeg vært i litt bedre humør...;o)

fikk sovet litt med mathea på formiddagen, så støvesugde jeg og hang opp litt klær og vaska benker og sånn...
så måtte jeg i buttiken, så hente amelia og petter i barnehagen..for så å dra hjem og lage middag til hele hurven....:o)

i ettermiddag har vi slappa av...

Nå sover begge barna og jeg og Magnus sitter og glor litt...;o)

håper resten av kvelden blir like rolig...:o9

I morgen er det besteforeldre suppe i barnehagen, noe amelia gleder seg veldig til...:o9 da skal farfar og mimmi besøke henne i barnehagen og det er stas....:o)

0 kommentarer on "I går var dagen fra hel****"

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal