mandag 31. august 2009

jeg har "fått" en award...:o)

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. mandag, august 31, 2009

stine utfordret de som tok den, og da var ikke jeg sen...hihi...;o)

man skal fortelle 10 ting om seg selv...

here we go:

*jeg er ekstremt kresen, spiser ikke fisk eller grønnsaker
*når jeg var yngre var jeg veeeldig bærte, gikk ikke ut av huset uten sminke...he he:o)
*jeg har 4 søsken (2 halv søstre, 1 stesøster og 1 hel bror)
*jeg er så dum så jeg røyker...:o( begynte når jeg var 15 år)
*jeg har hatt 2 piercinger, 1 i navelen og 1 i brystvorta...(ung og dum)
*jeg har 4 tatoveringer
*jeg er veldig følsom og lettrørt, gråter av bursdagskort og hvertfall i bryllup, taler osv.
*jeg er livredd for sprøyter og nåler generelt (men tatovering turte jeg å ta;p)
*jeg spiser godteri HVER dag (også klager jeg over de 4 kg jeg ikke har blitt kvitt etter graviditeten;p)
*og sist men ikke minst... den ene puppen er større enn den andre fordi jeg har ammet myyye mer på venstre puppen...ha ha....;o) (lettere å få gjort fler ting på en gang når jeg ammer på den, har jo også en 2 åring som krever sitt når jeg sitter å ammer;p)

her fikk dere vite litt om meg...hehe....:o)

JEG GIR OGSÅ UTFORDRINGEN VIDERE TIL DEM SOM MÅTTE ØNSKE Å TA DEN...:O)

GI MEG EN KOMENTAR HVIS DU TAR DEN DA:O)

2 kommentarer on "jeg har "fått" en award...:o)"

Stine on 31. august 2009 kl. 20:43 sa...

Så bra at du tok den:)
Gøy å bli litt kjent på den måten også :)

laguna on 1. september 2009 kl. 19:19 sa...

Heisann:) Tusen takk for en lang og veldig hyggelig kommentar! Veldig koselig å lese :) Det er sant som du sier, mennesker med downs er herlige. Jeg er veldig stolt og glad for at det var nettopp jeg som fikk en sønn med DS :)
Joda, jeg kan legge ut fødselshistorien min vet du :) Kan prøve å få gjort det til helgen :) Det går helt fint! :) Så du får følge med så kommer den snart ;) Nydelige jenter du har :) og flotte bidler de på headeren din!! Hvor er de tatt?

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal