søndag 1. mars 2009

jeg er i dårlig form.....

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. søndag, mars 01, 2009
Når jeg våknet i dag følte jeg meg rett og slett skikkelig fyllesyk....blæh!!! kunne tro jeg drakk meg skikkelig drita i går vettu.....men jeg drakk jo bare alkoholfri cider og cola....hehe....:o) ellers så var det jo koselig i går, vi var vel sånn ca 30 stk på festen....:o) men det er lixom ikke veldig kult å være på fest når man er skikkelig gravid og ikke kan drikke noe i tillegg...blandt masse fulle folk som danser og har det drit kult...hmmm...jeg er nok en party pooper når jeg er gravid ja....men er vel lov det...??? ;o)
Vi var vel hjemme sånn rundt halv tolv i går tror jeg...da hadde Magnus blitt så full så han syntes det var helt greit å dra hjem...deilig spør du meg....:o)

så i dag gikk jeg inn å henta Amelia sånn i ti tiden...da var det en jente som var glad for å se mamman og pappan sin ja.:...:o)
vi bare slækkan hjemme så Amelia gikk i pysj til kl 14.00... da kom JUlie og co inn til mommo og farfar så da gikk vi inn dit igjen...:o) Magnus var på bandy kamp....

ellers har det vært stille og rolig i dag....jeg er super sliten siden jeg ikke er i form, så det blir nok tidlig kvelden...tenkte å se litt på tv i senga...lenge siden jeg har gjort det....:o)

håper dere andre har hatt en fin helg:o)


*KLEM*

0 kommentarer on "jeg er i dårlig form....."

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal