mandag 9. mars 2009

En liten oppdatering:o)

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. mandag, mars 09, 2009

Snuppa har fått seg nye solbriller ...sååå stolt vettu...:o)



Koser seg sammens med mor:o)



Kose tid med besse og mor :o)



Fine muffinsene våre :o)



Fine bamse gulrot kaka til Magnus og Amelia:o)


Vi har hatt en super koselig helg....:o) etter at Magnus og Amelia var ferdige med kaka tok vi en tur i butikken og handla litt....:o) der kjøpte vi også ett par pakker så vi kunne lage prinsesse muffins og sjokolade sirkus muffins....AMelia hadde såååå veldig lyst på det....:o)

Når vi kom hjem var det igang med "baking" igjen...:o) veldig koselig da...alle hjalp til....:o)
Bestemte oss for å be besse og mor på kake, muffins og kaffe....:o) Amelia ringte og ba de og de ville gjerne komme....:o)

Når de kom ble det masse oppmerksomhet på mini sjefen...hehe....:o) Hun elsker å være sammens med besse og mor...:o) de var her ett par timer....kjempe koselig...:o)

etter at lille snuppis hadde sovnet laga jeg og magnus oss litt mat og hadde litt kjærste tid...:o) trenger det innimellom ja....:o)


På søndag fikk jeg sove lenger enn vanlig da også....snille kjærsten min...:o) Amelia elsker å stå opp sammens med pappa i helgene...:o)
etter jeg stod opp slappet vi bare av litt og så bestemte vi oss for å ta en tur til sverige....:o)

Først spiste vi litt på burger king...nam nam....:o) så dro vi på baby shopen...fikk kjøpt endel bodyer til mini prinsessa og en stelleveske til den nye vogna....:o) super kjekt....:o)

dro så en tur bort på norby, det var faktisk ikke såååå mye mennesker der egentlig....:o) der titta vi litt og bare kosa oss....:o) kjøpte en super søt bade drakt til Amelia...:o)

Når vi kom hjem var klokka allerede 18.00 så da var det tid for Emil på barnetv og kvelds mat....:o) er suuuuuper trøtt jente som la seg kl 19.00 ja....:o)

ellers så fant Magnus en ny død fisk i akvariumet....:o( den lå på bunn og var stein død....trodde fisker fløt når de døde jeg....men ikke denne gett.... men jeg synes det er skikkelig trist når de dør jeg...uff...dakar små dyr....:o( skulle nok ikke hatt fisker nei... jeg har nok litt for mye empati til det...hehe....men gjort er jo gjort....:o)

Nå i dag skal jeg og Amelia ta oss en tur til Melissa og Amalie.....:o) lenge siden vi har sett de, så det blir super koselig....:o)

ønsker dere alle en super dag:o)

*KLEM*

0 kommentarer on "En liten oppdatering:o)"

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal