mandag 6. april 2009

Oh my god!!!!!

Lagt inn av Schnuppehøna<3 kl. mandag, april 06, 2009



he he...:o) har tatt noen nye mage bilder og jeg kan ikke skjønne hvordan det er mulig å ha såååå stor mage...det er jo fortsatt 8 uker igjen... jaja...jeg blir vel en dundre på hundre...hehe...nei da, så ille er det vel ikke...er ganske så mange kilo til jeg kommer dit ja...hihi...

i dag har jeg masse murringer nederst i magen, veldig ubehagelig, men det er absolutt ikke rier, så det er vel ikke noe å få gjort noe med... sliter også med at hender og føtter "sovner" støtt og stadig...men det er vel sikkert normalt det også... prøvde å ringe jordmor i dag for å høre, men hun hadde tatt seg ferie og da ghadd jeg ikke ringe legen... føler meg jo frisk ellers....:o)

håper bare det ikke blir noe værre når vi drart på hytta til onsdag...er ett ganske langt stykke til nærmeste sykehus der ifra...

men det går nok så bra c.....:o)

0 kommentarer on "Oh my god!!!!!"

Legg inn en kommentar

 

Schnuppehøna Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal